سلامت پوست

انواع ماسک ها را بشناسید و تاثیر آنها را بدانید

ماسک جوانسازی پوست

انواع ماسک ها را بشناسید و تاثیر آنها را بدانید

 

انواع ماسک ها را بشناسید ، از همه روش‌های مراقبتی مانند رژیم‌های غذایی و درمان‌های خانگی که بگذریم پوست ما به تخصصی‌ترین شکل ممکن نیاز به رسیدگی و محافظت دارد، چون پوست به تنهایی نمی‌تواند از خود در برابر همه عوامل بیرونی و داخلی دفاع کند. استفاده از ماسک های مفید یکی از راههای مراقبت از پوست است.

پس آب، غذا و مکمل‌هایی لازم است تا مقاومت پوست را بیشتر و عمر جوانی و طراوت آن را طولانی‌تر کند، همین‌جاست که ماسک‌های صورت با خواص و ویژگی‌هایی متنوع به کمک پوست می‌آیند تا با تامین کمبودها، نیازهای مهم آن را برآورده کنند.

پک ماسک ورقه ای صورت

95,100 تومان
10 عدد ماسک انتخابی ارسال رایگان سلامت و شادابی پوست آبرسان و مرطوب‌کننده ضدچروک و مردگی پوست از بین برنده چین و چروک‌های ریز صورت درمان خشکی پوست

ماسک صورت انار ضد پیری و چین و چروک

10,000 تومان
40 گرمی فوق العاده مغذی تقویت کننده جلوگیری از آسیب های پوستی ضد التهاب تسکین دهنده انرژی بخش ? مرطوب کننده غنی از آنتی اکسیدان و اسید های چرب ضد پیری حاوی ویتامین سی

ماسک ورقه ای آلوورا تقویت پوست ضعیف

10,000 تومان
سفید کننده ی پوست مرطوب کننده ی پوست ابرسانی عمیق نرم کننده گی عالی بازسازی پوست ترمیم پوست اسیب دیده کلاژن سازی حاوی هیالورنیک اسید کنترل چربی پوست افزایش درخشندگی پوست خشکی پوست را درمان میکند رفع تیرگی پوست

ماسک صورت چیست و چه می‌کند؟

یکی از محبوب‌ترین محصولات مراقبتی پوست برای خانم‌ها همین ماسک‌های صورت خمیری شکل با انواع و اقسام رایحه هستند که استفاده از آنها ساده و نتایجی چشمگیرتر از درمان‌های خانگی دارد تا جایی که  به اعتقاد خانم‌ها تنها بعد از دوبار استفاده از این ماسک‌های آرام‌بخش و مغذی پوستی شفاف، سفت‌ و خوشرنگ را تجربه خواهید کرد.

ماسک‌های صورت جزء کامل‌ترین مراقبت‌های درمانی پوست هستند و همه وظایف شما درقبال پوست‌تان را به‌خوبی انجام می‌دهند.

این ماسک‌ها اگر متناسب با نیاز پوست‌تان انتخاب شوند، می‌توانند با ازبین بردن چربی اضافه، بیرون کشیدن آلودگی و ناخالصی‌ها‌ و پاک کردن منافذ پوست در مرطوب کردن و شادابی پوست موثر باشند.

اما دلیل دیگر تاکید ما به استفاده از ماسک تجربه احساس خوشایندی است که با آرامش بخشیدن به عضلات صورت و تسکین سطح پوست به‌راحتی در حال استراحت به آن خواهید رسید.

پس این تاثیرات را دست‌کم نگیرید و استفاده از آن را هفته‌ای یک‌بار یا بیشتر (بستگی به شرایط و اهمیت مراقبت از پوست) در برنامه مراقبت مداوم از پوست‌تان قرار دهید.

ماسک های خانگی و تجاری

ماسک‌ها به دو دسته اصلی خانگی و تجاری تقسیم می‌شوند که نوع خانگی آن با ترکیب میوه‌ها و سبزیجات با عسل، سرکه، ماست و دیگر مواد طبیعی به‌دست می‌آید و معمولا شکل و بوی نامطبوعی دارد و نوع تجاری آن که با ترکیبات فعال با دوز مشخص و فرمولاسیون ویژه تهیه شده‌اند و اسانسی خوشبو و شکلی خوشرنگ و ترکیب دارند و براساس نیاز هر پوست تقسیم ‌بندی شده‌اند.

مثلا شما می‌توانید برای شفاف و روشن شدن پوست یا درمان چین و چروک و افتادگی سراغ ماسک‌هایی مخصوص مشکل موردنظر خود بروید.

اما در اینجا باید این نکته را درنظر بگیرید که ماسک‌های تجاری در کوتاه‌مدت به‌مراتب موثرتر از نوع خانگی آن است.

این حقیقت را نه ما بلکه آزمایش‌های دسته‌جمعی خانم‌ها بعد از مصرف هر دو نوع آن می‌گوید.

تاثیر ماسک بر پوست و سلامت

  • پاکسازی عمقی
  • شفاف نمودن پوست
  • باز کردن منافذ پوست‌تان در حد متعادل
  • رطوبت‌رسانی
  • ضداسترس و خستگی
بازگشت به لیست

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها