سلامت پوست و مو

ترمیم موهای آسیب دیده و خشک

ترمیم موهای آسیب دیده و خشک

ترمیم موهای آسیب دیده و خشک

 

ترمیم موهای آسیب دیده ، خشک، وز و شکننده:

اگر با مشکل موهای خشک و شکننده، موخوره، موهای وز و کدر و در مجموع موهای غیر قابل کنترل مواجه هستید برای ترمیم موهای آسیب دیده با یکی از چندین راه مؤثر در ترمیم و شادابی مو می توانید از داشتن موهای سالم و براق لذت ببرید. مصرف ماسک های ترمیم کننده و تقویت کننده کمک بسیاری برای داشتن موهاى سالم می کنند ولی اثر آنها کوتاه مدت می باشد.

با بهره گرفتن از یکی از مناسب ترین روش های جوان سازی مو می توانید مدت طولانی تری از داشتن موهای زیبا وسالم لذت ببری. روش های موثر عبارتند از: کراتینه کردن مو، برزیلین، بوتاکس مو، پیورالاکس و غیره که  در هر یک از شماره های این مجله به تفسیر به تک تک این روش ها پرداخته خواهد شد.

 

پیور برزیلین

در این روش شما بلافاصله از داشتن موهای سالم، نرم و زیبا لذت خواهید برد. بعد از انجام روش ترمیمی پیور برزیلین زمان حالت دادن مو به نصف کاهش می یابد. در روش پیور- برزیلین از مواد شیمیایی مضر و خطرناک استفاده  نشده و مواد مصرفی دارای بوی مطبوع می باشد. شما می توانید موی خود را همان روز بشویید.

پیور- برزیلین یکی از بهترین روش های ترمیمی می‌باشد و بعد از انجام آن موهای شما سالم، براق، صاف و بدون وز می شود و از موهای شما در برابر آسیب گرما در زمان حالت دادن به مو محافظت میکند. این روش همچنین از به وجود آمدن موخوره و شکستگی مو جلوگیری کرده و در نتیجه به سریع تر بلند شدن موی شما کمک می کند.

انجام روش ترمیمی پیور برزیلین ٩٠ دقیقه طول می کشد و بعد از آن شما می توانید بعد از ١٠ دقیقه موهای خود را به صورت حرفه‌ای حالت دهید.

مواد اصلی موجود در پیور- برزیلین، کراتین، کاکائو و میوه آسائى می باشد که با نفوذ به داخل کوتیکول مو و یک لایه پروتیین دور تار مو، برای ١٢ هفته موها را براق تر ، صاف تر و سالم تر می کند و درخشش رنگ موهای شما بیشتر می شود .

روش ترمیمی پیور برزیلین برای ترمیم موهای آسیب دیده ، خشک، رنگ شده و وزدار مناسب می باشد و باعث باز سازی دوباره تار مو می شود. همچنین این روش برای انواع موها مناسب بوده و با نرم کردن کوتیکول مو، باعث از بین رفتن وز مو و به وجود آمدن درخشش مو می شود. اثر این روش روی موهای خشک، رنگ و مش شده بلافاصله قابل مشاهده است.

این روش بیشتر برای نرم کردن مو می باشد تا صاف کردن آن، ولی بسته به جنس مو نتیجه آن متفاوت است.

برای نگهداری، استفاده از شامپوی بدون کلریدسدیم و ماسک کراتین توصیه می شود.

 

[jms_products product_design=”carousel” product_type=”ids” total_items=”1″ countdown=”” thumbnail_tab=”” enterance_animation=”” number_of_rows=”1″ items_desktop=”1″ items_small_desktop=”1″ items_tablet=”1″ items_mobile=”1″ items_small_mobile=”1″ margin=”30″ pagination=”” autoplay=”” loop=”” i_desktop=”1″ i_small_desktop=”1″ i_tablet=”1″ i_mobile=”1″ i_small_mobile=”1″ padding=”10″ dots=”” title_product=”پیشنهاد ما” ids=”2509″]

پروتئن و اسید آمینه موجود در پیور برزیلین باعث ترمیم و بهبود بخشیدن به ساختار موهایی که در اثر استفاده از موادشیمیایی خشک ، شکننده و آسیب دیده شده اند، می شود و به آنها شادابی، طراوت و درخشش می‌دهد.

این روش ترمیمی به مدت ٣ ماه در موی شما باقی می ماند و به تدریج اثر خود را از دست داده و مو به حالت اولیه اش برمی گردد. در این روش می توانید موهای خود را حتی همان روز ولی قبل از انجام روش ترمیمی پیور-برزیلین رنگ یا مش کنید.

روش ترمیمی پیور -برزیلین را می توان روی موهای دارای اکستنشن هم انجام داد که باعث نرمی و درخشش اکستنشن ها می شود.

 

منبع:

www.purebrazilian.com

بازگشت به لیست
0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها