سلامت پوست و مو

عوارض لیزر در خانه

فیشیال پوست چیست؟

عوارض لیزر در خانه

عوارض لیزر در خانه ، وقتی که ریسک های مرتبط با لیزر کردن موهای بدن در خانه را با نتایج غیر دلخواه و ضعیف آن در کنار هم قرار دهیم، متوجه می شویم که مراجعه کردن به یک متخصص پوست و لیزر می تواند مطمئن ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه پیش رو باشد. خوشبختانه، متخصصان تکنولوژی لیزر در کلینیک های مخصوص یک برنامه درمانی شخصی سازی شده را که متناسب با رنگ موهای شما و جنس پوستتان است طراحی می کنند تا علاوه بر درمانی امن و مناسب، به بهترین نتایج با دوام در دسترس برسید.

عوارض لیزر موهای بدن در خانه

1- ایمنی دستگاه های لیزر خانگی

اگر شما یک متخصص لیزر درمانی مورد تایید نباشید، قطعا نمی توانید تشخیص دهید که آیا یک لیزر ال پی ال خانگی برای پوست و موهای شما مناسب است یا خیر. این که آیا طبیعت پوست شما تیره است یا این که موهای شما در مرحله مناسب رشد هستند یا خیر.

در چنین شرایطی ریسک بروز سوختگی شدید و یا هیپرپیگمانتاسیون وجود دارد. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب و مصرف برخی مواد دارویی خاص نیز می تواند پوست شما را نسبت به گرما و یا اشعه لیزر حساس کند و در نتیجه ریسک های مربوط به لیزر کردن موها در خانه و بدون توجه به نکات امنیتی می تواند بسیار خطرناک باشد.

در کلینیک های تخصصی لیزر مو، اولویت اول متخصصان نکات امنیتی است. در یک محیط تخصصی و کنترل شده، متخصصین لیزر می توانند مناسب بودن لیزر برای برداشتن مو و درمان دلخواه شما را تشخیص دهند و شما را با ماکسیموم قدرت لیزر که برایتان امن باشد درمان کنند و در نتیجه به بهترین نتایج ممکن خواهید رسید.

2- کالیبراسیون دستگاه لیزر

حتی بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی و حتی IPL با گذر زمان، به دلیل فرسوده شدن دستگاه سطح انرژی و لیزر آن کاهش می یابد.این گونه دستگاه ها باید به طور منظم کالیبره شوند تا مطمئن شوید که میزان انرژی مناسب و کافی را ارائه می کنند. متاسفانه دستگاه های حذف موهای زائد خانگی طوری طراحی نمی شوند که بتوان آن ها را با گذر زمان کالیبره و یا تعمیر کرد.

اگر شما دستگاهی را خریداری کنید که در کارکرد خود دچار ایراد است، پول خود را هدر داده اید چرا که نمی تواند نتایج مطلوب را بگیرید یا بدتر این که منجر به بروز زخم، سوختگی و یا تغییر رنگ پوست شما شود!

3- اثر بخشی دستگاه لیزر

بیشتر دستگاه های لیزر ال پی ال که برای استفاده شخصی و در منزل طراحی می شوند توانایی ارائه میزان گرمای لازم جهت نابود کردن پیاز موها به شکل دائمی را ندارند. انرژی تولیدی این دستگاه ها فقط برای ایجاد آسیب محدود و کوتاه مدت به موهای بدن کافی است و موهای تیره و ضخیم را باریک تر می کند. با این حال، این موهای باریک و ضعیف شده دیگر در مراحل درمانی بعدی واکنش خوبی به لیزر نشان نمی دهند و در نتیجه حذف دائمی آن ها اتفاق نمی افتد.

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، دستگاه های لیزر خانگی فقط می توانند انرژی خاصی با محدوده گسترده را به افراد ارائه کنند. با این حال برای دست یافتن به بهترین نتایج و از بین بردن پیاز مو برای همیشه، انرژی ارائه شده باید بسیار هدف مند و دقیق باشد. حذف موهای زائد با لیزر در خانه می تواند ریسک های زیادی را به همراه داشته باشد، با این که نتایج دست یافته در آن نیز معمولا آنچنان جذاب و مورد انتظار نیستند و نمی توان آن ها را با نتایجی که در کلینیک های تخصصی لیزر موهای زائد به دست می آیند مقایسه کرد.

آیا دستگاه لیزر خانگی خوب است؟

بدون شک قیمت و هزینه دستگاه های لیزر خانگی بسیار وسوسه کننده است که بخواهیم آن ها را امتحان کنیم و از 1500000 تومان تا 8000000 تومان بر اساس ویژگی های آن متفاوت است. با این حال فراموش نکنید که با توجه به مهارت و تجربه کم و نزدیک به صفر کاربران در خانه، احتمال وارد شدن آسیب به بدن و بروز خطرات مختلف بیشتر از رسیدن به نتایج دلخواه است.

در کلینیک های تخصصی لیزر مو، از سیستم های پیشرفته و جدید لیزری استفاده می شود که تاثیرگذارترین مدل های درون بازار به شمار می آیند. پروسه درمانی شما تحت نظر متخصصین حرفه ای به شکل امن پیگیری می شود و نتایجی با دوام را به دست خواهید آورد.پس از این که درمان شما در کلینیک تخصصی به اتمام برسد، با مشاهده رنگدانه های کاهش یافته پوست و لکه های آسیب مربوط به خورشید، غافلگیر خواهید شد. پوست شما پس از اتمام پروسه درمانی جوان شده و طراوت خاصی پیدا می کند.

دانشنامه پوست و زیبایی پوست پدیا

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده

عوارض لیزر در خانه
[jms_products product_design=”carousel” product_type=”cat” orderby=”rand” cat_id=”30″ total_items=”4″ enterance_animation=”” number_of_rows=”1″ items_desktop=”4″ items_small_desktop=”4″ items_tablet=”3″ items_mobile=”2″ items_small_mobile=”1″ margin=”30″ title_product=”پیشنهاد ما”]
بازگشت به لیست
0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها